bismillah.
i said to an ukhti,
there's so much things that I wonder why oh why I didn't do it before. and yet I'm expecting things to turn out being good. so funneyh.
ayat ubah lah sikit kan hehe.
rasa macam baru dikejutkan dari tidur.
mungkin tengah mamai sekarang, tapi yang pasti saya TAKNAK tidur balik.
makin rasa cabarannya, challenging yeahh.
its amazing, how Allah slowly take away the darkness and show us the light. whoosh!
there's more to life than just making lemonades, kan adikku ;) hihi
i said to an ukhti,
there's so much things that I wonder why oh why I didn't do it before. and yet I'm expecting things to turn out being good. so funneyh.
ayat ubah lah sikit kan hehe.
rasa macam baru dikejutkan dari tidur.
mungkin tengah mamai sekarang, tapi yang pasti saya TAKNAK tidur balik.
makin rasa cabarannya, challenging yeahh.
its amazing, how Allah slowly take away the darkness and show us the light. whoosh!
there's more to life than just making lemonades, kan adikku ;) hihi



lemonades?
ReplyDeletekoff koff..
ReplyDeletemacam penah ku baca..
hehe
btw.. gumbira nampak abes 2 paper.
sila berusaha keras utk yg isnin tu ye.
then jemput lah ke cardiff!
:)
kak aisyah, jgn batuk2 :) nanti saya kirim ubat ekh? :)
ReplyDeleteisnin? bukan selasa ekh kak? saya ingat 17th?